Gyakori kérdések
Van-e minimum rendelési mennyiség vagy érték?
Hogyan tudom a rendelést módosítani/törölni?
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Belföldre történő szállítás esetén:
- Utánvét: a rendelést kézbesítő futárnak készpénzben vagy bankkártyával történő fizetés a csomag átvételekor.
- Bankkártyás online fizetés.
- Banki előre utalás.
Külföldre történő szállítás esetén:
- Bankkártyás online fizetés
- Banki előre utalás
Szállítás és személyes átvétel
Szállítási díj
Magyarország területére történő szállítás esetén:
A szállítás díj függ a rendelés értékétől, a választott szállítási módtól (csomagpont vagy házhozszállítás) és futárszolgálattól. A pontos szállítási díj a rendelés véglegesítése előtt a webshop pénztárban megtekinthető.
Külföldre történő szállítás esetén:
A pontos szállítási díj a csomag súlyától és a szállítási cím országától függően kerül megállapításra, ezért a szállítási díj a termékek kosárba helyezése után, fizetés előtt megtekinthető a rendelés összegzésében.
Miért nem tudom kosárba helyezni a terméket?
Mennyi a kiszállítási idő?
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
Hogyan fogom megkapni a számlát a vásárlásról?
Ki szállítja házhoz a megrendelésemet?
A kiszállítást szerződött partnereink végzik. Belföldön az ExpressOne és a GLS futárszolgálat szállítja házhoz a rendeléseket, külföldi szállítási cím esetén pedig az ExpressOne, GLS és FedEx futárszolgálatok szolgáltatásait vesszük igénybe a célországtól függően.
Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kaptál, kérjük jelezd nekünk e-mailben a webshop@stuhmer.hu címre. Az e-mailben kérjük csatolj képet a nem megfelelő termékről és tüntesd fel rendelési azonosítódat.