Gyakori kérdések
Van-e minimum rendelési mennyiség vagy érték?
A rendelésnek minimum rendelési mennyisége vagy értéke nincsen.
Hogyan tudom a rendelést módosítani/törölni?
Rendelés módosításához vagy törléséhez kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a webshop@stuhmer.hu e-mail címen.
Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Belföldre történő szállítás esetén:
Utánvét: a rendelést kézbesítő futárnak készpénzben vagy bankkártyával történő fizetés a csomag átvételekor
Bankkártyás online fizetés
Banki előre utalás
Külföldre történő szállítás esetén:
Bankkártyás online fizetés
Banki előre utalás
Szállítás és személyes átvétel
Személyes átvétellel jelzett termékeink (torták, sütemények és fokozottan törékeny csokoládék) kizárólag maklári mintaboltunkban átvehetőek.
Minden más terméket házhozszállítással kézbesítünk a megrendelőnek, futárszolgálat közreműködésével.
Szállítási díj
Magyarország területére történő szállítás esetén:
Rendelés értéke
Szállítási díj
<12.700 Ft
1 270 Ft
>=12.700 Ft
ingyenes
Külföldre történő szállítás esetén:
A pontos szállítási díj a csomag súlyától és a szállítási cím országától függően kerül megállapításra, ezért a szállítási díj a termékek kosárba helyezése után, fizetés előtt megtekinthető a rendelés összegzésében.
Miért nem tudom kosárba helyezni a terméket?
A termékek nem kosárba helyezhetőek, ha az aktuális raktárkészletünkről a megrendelés nem teljesíthető, azaz a termék elfogyott.
A nyári hónapokban a melegre való tekintettel a termékek kiszállítása szünetel, így ebben az időszakban csak a személyes átvétellel jelzett termékeink helyezhetőek a kosárba.
Mennyi a kiszállítási idő?
Belföldi csomagszállítás esetén a kiszállítás a megrendelés leadásától számítva 2-3 munkanapot vesz igénybe. A karácsony előtti időszakban a megnövekedett rendelésszám miatt a szállítás több időt vehet igénybe, ilyenkor 4-5 munkanapra nőhet a szállítás ideje.
Külföldi csomagok esetén az országtól függően 2-7 munkanap között változik a szállítás várható ideje. Részletesebb információért kérjük keresd ügyfélszolgálatunkat a webshop@stuhmer.hu e-mail címen.
Szükséges regisztrálni a rendeléshez?
A rendelésnek nem feltétele az előzetes regisztráció. Rendelést regisztrált felhasználóként és vendégként is leadhatsz.
Hogyan fogom megkapni a számlát a vásárlásról?
A számlát elektronikus úton (e-mailben) juttatjuk el a vásárlóhoz a rendelés lezárásakor.
Ki szállítja házhoz a megrendelésemet?
A kiszállítást szerződött partnereink végzik. Belföldön az ExpressOne futárszolgálat szállítja házhoz a rendeléseket, külföldi szállítási cím esetén pedig az ExpressOne, GLS és FedEx futárszolgálatok szolgáltatásait vesszük igénybe a célországtól függően.
Mi a teendő, ha egy termék minőség nem megfelelő/sérült?
Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kaptál, kérjük jelezd nekünk e-mailben a webshop@stuhmer.hu címre. Az e-mailben kérjük csatolj képet a nem megfelelő termékről és tüntesd fel rendelési azonosítódat.
Mit tudok tenni, he egy termék hiányzik a megrendelésből?
Kérjük jelezd felénk a megrendelt termék hiányát e-mailben a webshop@stuhmer.hu e-mail címre. Az e-mailben kérjük tüntesd fel a rendelési azonosítód.