Szállítás és fizetés

A Stühmer webshopban megrendelt termékek raktári csomagolása körében minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a termék minőségének megőrzéséhez szükséges hőmérsékletet a szállítás során is biztosítsuk. Ennek ellenére meleg időjárási viszonyok között sajnos előfordulhat a csokoládé olvadása szállítás közben. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a nyári hónapokban megrendelt csokoládé termékeinket kizárólag a vevő saját felelősségére tudjuk szállítani és az időjárás miatt esetlegesen bekövetkező minőségi romlásért felelősséget nem tudunk vállalni.

A szerződéstől, az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat, ha a terméket bontatlanul vissza tudja szolgáltatni. Az áru ellenértékét és a megrendeléssel kapcsolatban felmerült esetleges fuvardíjat a Stühmer Kft. köteles visszafizetni. Az áru visszaszállításának költségét ebben az esetben Önnek kell viselni.

Ha bármilyen kérdése, kérése, észrevétele vagy problémája lenne cégünk működésével vagy az általunk forgalmazott termékekkel kapcsolatban, kérjük, jelezze azt nekünk. Forduljon hozzánk bizalommal a stuhmer@stuhmer.hu e-mail címen vagy webshoppal kapcsolatban a webshop@stuhmer.hu e-mail címen.

Sütemények és torták rendelése

Sütemény és torta termékekkel kapcsolatos megrendelést a termék tervezett átvételét legalább három nappal megelőzően fogadunk el. A megrendelés leadása és elfogadása után a termék tervezett átvételét megelőző két napon belül a megrendelt termék elkészítése elkezdődik üzemünkben, ezért a megrendelés lemondására a termék tervezett átvételét megelőző két napon belül nincs lehetőség.

 

Hogyan működik a vásárlás?

Az egyes termékek mellett feltüntetett árak az ÁFA-t igen, de a házhozszállítás költségeit nem tartalmazzák. Az árak egy darab termékre vonatkoznak, ha ettől eltérő információ nincs megadva a termékleírásban.

A megrendelés elküldése előtt bármikor megváltoztathatja, ellenőrizheti kosara tartalmát a 'kosár' menüpontra kattintva. Ha az adatok jóváhagyása után a kosarát megrendeli, akkor a rendszer a „pénztár"-hoz irányítja.

A rendszer a megrendelésről egy visszaigazoló e-mailt küld. Munkatársunk csakis abban az esetben veszi fel Önnel a kapcsolatot telefonon, vagy e-mailben, ha valamilyen nem várt probléma lépne fel.

Fizetési módok

Magyarország területén belülre történő szállítás esetén:

- Utánvét: a rendelést kézbesítő futárnak készpénzben vagy bankkártyával történő fizetés a csomag átvételekor

- Bankkártyás online fizetés

- Banki előre utalás

Külföldre történő szállítás esetén:

- Bankkártyás online fizetés

- Banki előre utalás

Szechenyi